Wipepoutad!

Äntligen var det dax för "mitt" program att visas av Wipeout, å vilken succé det blev!
Helt enkelt underbar, och Sofia Wistams favorit är jag, och det kan jag säga med medhåll.

Ok. Sjukt osmickrande klädsel, allting klär en skönhet sägs det ju men just denna klänning som är ett kap från Topshop i London satt mycket bättre när jag var ett par kilon minus... Tacka vet jag stretch! Ha ha
Men färgen var snygg.

Att Felix Herngren kallade mig för brulépudding får väl ändå tar för ok förnedring. Det kunde varit värre.
Brulépudding är väl ändå rätt gott. Eller?

Den där jäkla leran.
Sjukt seg.
Då vi var första teamet som spelade in testade de lite på oss, och leran var mycket lösare redan dag 2.
Kul för dom andra.

Jag är otroligt stolt över mig själv och glad att jag tackade JA till att medverka!
Nu kan jag sålla mig till ensemblen som blivit Wipeoutade.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0