Rastlös

Jag tycker verkligen inte det är kul att bara slappa.
Ok om jag är sjuk och inte orkar göra nåt, men inte om jag är fullt frisk.

Idag var jag typ inne och på mitt rum hela dagen.
Galet!

Visst, sov bara 3h inatt innan det var dax att gå upp och kolla på schlagern kl 09:00, å sen lite frukost, lärde ut hur man gör ballongfigurer till personalen på badet, gick sen å vilade, dax för lunch - tacotallrik, softa framför OS, kolla lite youtube-klipp, prova olika sminkningar, prata i telefonen...
Sen var kl 02 - igen!!

Måste komma i säng tidigare.
Men det är så himla svårt. Jag är ju inte ett dugg trött.
Aktiveras mera - typ rastas som en hund.

Måndag & Tisdag är jag med ledig....
Gaaahhh! Måste hitta på nåt.

Jag klättrar redan på väggana.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0