3D, Slalom och en massa renar!

Vi var och kollade på "Alice i underlandet" i 3D igår.
Coolt alltså.
Jag har alltid älskat Johnny Depp, tycker att han är en fantastisk skådis, å hans insats var återigen bra.
Visst har han varit bättre, men frågan är varför Tim Burton (som regisserade) ville ha hans karaktär ruskigt likt hans Willy Wanka är för mig ett litet frågetecken.
Snyggt smink var det genomgående, och fint teckande figurer.
Anne Hathaway är riktigt kul med sina manér, och Helena Bonham Carter galet bra, som alltid.

Idag åkte vi till Kåbdalis och åkte en massa slalom.
Otroligt skönt att kasta sig utför pisten.
Här kommer lite bilder från de senaste 24 timmarna!



Jag, Johan & Anders!



Bakom mina solglasögon idag...
UNDERBART!!



Stina, Cecilia & Jonas i en backe i Kåbdalis.



Tur att jag köpte skidglasögon för jösses vad det blåste emellanåt.



Dagen fulländad!
På vägen tillbaka korsades den av en massa renar i det vilda.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0