Buenos Aires

Det kommer bli lite konstigt att lasa detta da vara viktiga bokstaver a a och o inte ens fick plats i handbagage och ar kvar hemma i Sverige... Men det ska nog ga bra anda.

Vilken resa!
Argentina ar ju verkligen langt borta, det fattade jag ju redan innan jag akte, men att det skulle vara saaa segt att flyga 13h i strack - det visste jag inte.
Fordrev tiden i Madrid genom att ga pa SPA tillsammans med en av mina motstandare, en glamourmodell och riktigt skarpt businesswoman.
Varfor jag gjorde det?
For att jag var vard det saklart!

Pa flygplatsen i Buenos Aires motte vi de andra deltagarna fran Norge och Danmark och sag aven att kommentatorerna Filip och Hans med respektive hade suttit pa samma plan som oss ( men sakert i Business Plus klass - som har stolar som man kan falla ner sa att de blir som en sang. Lyx eller Lyx? )
GlamCamilla fick ett telefonnummer av passkontrollanten...

Efter shopping och mat var det helt ok att ga och lagga sig for att ladda infor dagen D!

FY FASEN VA KUL DET VAR!!!!!
I LOVE WIPEOUT!
Inte trodde jag att det skulle vara sa tungt att gora banan,  ( en kommentar som alla sagt hittills ), men inte sa konstigt heller... Har i Buenos Aires har vi mellan 30 - 35 grader varmt och 95 % luftfuktighet. Sjukt!
Blev saa mycket solbrand under en timma mitt pa dagen. Det svider som f*n.

Hur det gick?!?!
Om producenten for programmet tyckte att jag var rolig kommer jag
( tillsammans med ca 1 miljon andra svenskar ) att se det i april.
Can´t wait.


Puss a kram fran Langtbortistan!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0