Planering...

...har det blivit dax för.

Har bestämt mig för att inte söka till Talang, trots att det är en hel del som tycker att jag borde.
Vet inte riktigt vad som skulle vara min speciella grej.
Ja vilken låt som skulle blåsa dom av stolarna?!?!

Har ju några dagar på mig, så visst kan mitt beslut ändras.

Vad händer efter 6 juni då?

Kollar runt på olika jobbmöjligheter, mycket finns det, men vad passar mig egentligen?
Ja, vad VILL jag göra.
Frågorna dyker upp hela tiden.

VAD vill jag göra?
HUR ska jag göra det?
VILKA ska jag göra det med?

Svaren kommer inte till mig lika lätt som frågorna hopas.

Får ta en ordentlig funderare för snart är det 6 juni!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0