Som postorder... Eller?

Göteborg. Det hände mycket under de timmar jag var där. Hann träffa en massa underbara vänner, åka en hel del spårvagn, skratta mig igenom en fantastisk steppkombination, lyssna på en otroligt begåvad pianist och springa lite i snön på Avenyn. Och oväntade möten som kanske kan leda nånstans. Vem vet.

Å så funderar jag på hur postorder kan vara så likt kärlek.
Hur undrar du?
Jo! På postorder kan man ju beställa nåt man gillar, som ser bra ut och som man tror kommer passa en.
Man får hem det, har öppet köp och kan prova lite. Ibland är det bottennapp och totalt fel form eller färg. Känns det inte bra lämnar man tillbaka det och provar nytt några gånger tills den dag det passar och man behåller det.

Får kanske börja bläddra lite mer i blaskorna som dimper ner i lådan så jag inte missar nåt.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0