Skämma bort

Att skämmas för nåt eller någon är ju inget kul. Att däremot skämma bort någon eller några är desto roligare!

Idag har det inhandlats skumpa inför morgondagen, kände mig nästan lite som en smygalkis när jag gick in på Systembolaget strax efter kl 11. Tror dock att det var första gången jag slapp visa leg... smygalkis OCH sliten eller?! Nej, berodde nog mer att tjejen i kassan själv knappt var myndig och knappast tog mig för yngre.

Sen hade jag bokat in mina föräldrar på ansiktsbehandlig - något de aldrig skulle unna sig. Det var alldeles ljuvligt att se dom direkt efter behandlingen. Det riktigt strålade om dom. Å så sa det att det var underbart. Perfekt!

Åh för att in sluta med att bli bortskämd där så avslutades kvällen på Göta Lejon där bästa Robert ordnat biljetter till genrepet av musikalen Romeo & Julia. Tusen tack!
Fantastisk scenografi, koreografi, kostym och många sång och skådisinsatser. Vi njöt i fulla drag och gled hem som på moln när det var slut.

En härligt skämmig dag helt enkelt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0