Pirr

Vad sjutton ska jag prata om? 10 minuter... Det är ju egentligen ingenting, det går jättefort. Å kanske är det just det. Att det går så fort som gör att jag blir lite pirrig.

Jag ska åka buss idag, i 3,5h, och göra audition!

Jösses Amalia kan man ju tycka. Det är en ganska lång audition, å i en buss med. Dessutom får man, under inga omständigheter, inte kliva av under resans gång.
Å allt ska såklart filmas.
Ett Reality-Reseprogram som gjort succé i England och som nu är inne på sin sjätte säsong ska komma till Sverige och jag är inbjuden på audition för jobbet som programledare.

Det är nu jag skulle ha dom där 100 lekarna i bakfickan. Attans.

Äh. Får väl helt enkelt ta det på spark. Improvisera.
Säger som Bengtzing i en viss schlagerlåt; Hur svårt kan det va?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0