Nu är det snart slutlekt...

...för den här gången i Höllviken. Ikväll har vi utryckningsmiddag och avslutningskonsert där en massa män och kvinnor i uniform ska underhålla och underhållas, och imorgon åker vi hem.

Under veckan som gått har vi hunnit med sjukvård, press/media, stresshantering, information om försvarsmakten idag, vapentjänst och vård och såklart en massa musicerande. Mitt bidrag till kvällens konsert blir "Don't stop believing" - en av mina favoritlåtar som ger mig lyckoilningar över hela kroppen.

Bäst att piffa till sig.

Verkställ!

Kommentarer
Postat av: Fröken Larsson

Åhhhh min fellow Löjtnant! ÖNSKAR jag var där med er! Hoppas ni har det underbart, hälsa alla fina fältartister. Stora kramar från mig till dig!

2010-08-14 @ 11:42:16
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0