Munläder

Shit vad jag har pratat idag! Har snackat som en kulspruta stort sett oavbrutet i 8h med undantag för en lunchrast. Där stod jag i montern och peppade männen, ja det var flest av dom, när de körde runt med gaffeltruckarna.
Dom i montern bredvid blev trötta på min röst några gånger (de undrade väl vad det var för en brud som hade ett sånt munläder) så de höjde sin musik flera snäpp.
Vad gjorde Jenny? Pratade på som vanligt, med liite mer magstöd såklart! Ha ha. Underbart.

När besökarna hade gått kom de fram och förhörde sig om mig och jag förklarade för dom att jag inte vanligtvis jobbade i nån mack utan att mitt jobb går ut på att snacka och underhålla människor. Dom kallade det för fusk. Jag menade på att min uppdragsgivare hade tänkt till. Sen skrattade männen, ja det var dem som stod i den andra montern, och tiggde till sig kramar från mig.

Var det för att de ansågs sig själva besegrade?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0