Trött

Nu är jag trött på att vara ledig!
Ok, det har varit himla skönt nu när jag varit lite krasslig,
men samtidigt känns det som att jag blir tröttare av att inte göra någonting.
Men imorn smäller det. Då är det 80's show igen och med nästan 200pers i publiken.
Det är vissa galet bra bokat den här veckan som toppas med ca 400 på lördag!

Pratade med bästa Maria idag.
Kanske blir det till att hälsa på henne i sommar.
Är jag ändå ledig så va sjutton.

Slängde iväg lite mail med angående lite event och ett tvprogram.
Får se om det blir nåt.

Hittade den här bilden från förra sommaren....
OK. Jag erkänner. Jag längtar lite till Stockholm och min lya.

Kommentarer
Postat av: amanda

oj, jag visste ju inte ens att du hade en blogg :) funderar på att börja följa den.

Tyvärr så kan jag int se er, men jag har trots allt ett riktigt gott minne :D

2010-04-14 @ 18:25:26
URL: http://amandaenkvist.blogg.se/
Postat av: Maria lindell

Heeeeeeej oh va kul att snackas lite idag:) Jag har varit in for lange sedan, din adress fanns redan nar jag borjade skriva:)) har bara glomt suck.. sa kul att kunna ga in titta. lite showbilder tack och en film snutt om det gar:)) pyss och kramz

2010-04-14 @ 22:19:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0