Malmö here I come!

Nu är det fixat med resan till Ystad.
Efter fix, trix & några telefonsamtal har det äntligen löst sig. Mycket tack ska AF Kultur i Halmtad ha, men det är en lång historia.

Jag kommer flyga ner till Malmö på söndag och sen gå på audition i Ystad på måndag. Detta kommer bli så himla bra. Jag ska vara grym!
Hoppas bara inte nån aska ställer till det för oss.

Idag ska jag och Anders få ihop en koreografi med. Vi ska in i gymmet där det finns speglar och försöka oss vara så funkiga det bara går. Lady Gaga ska få sjunga för oss, och förhoppningsvis infinner sig lite inspriration...

Hur det går för oss, det berättar jag sen. Mot gymmet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0