Auditionfix

Jag ska på audition om en vecka.
Har beslutat mig för att söka trots att jag vet att mina chanser är rätt små att få jobbet. Men jag tänker såhär; Bättre att visa upp sig en gång för mycket än en gång för lite! Dessutom visar jag ju att jag verkligen är intresserad av att få jobbet om jag söker flera gånger. Å vem vet, kanske tycker hon att jag är helt rätt denna gången! Jag dammar av det gamla uttrycket: Skam den som ger sig!

Så nu sitter jag och letar efter auditionmaterial...
Schlager (för en gångs skull) och Engelsk pop är vill hon höra. 
Det är ju lite enklare än att presentera 90sek explosiv, funky dans, som dessutom ska visa min vighet... Ja det var så hon sa när jag frågade vad hon föredrog att se.
Herre gud.
Sitter och googlar för fullt och letar efter koreografier som jag kan lära mig på en vecka och som jag dessutom kan göra snyggt.
Wish me luck!



PS. Jakten på Beach 2010 går toppen!
Över förväntan. Enda är väl att jag måste gurgla
 och borsta tänderna oftare än vanligt. DS.


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0