Ta andra avfarten i rondellen

Varför skriver dom "ta andra avfarten i rondellen", när man bara ska åka rakt fram?
Sjukt förvirrande!!!
Det måste ha att göra med att det i vissa rondeler är en massa avfarter och då kan det ju behövas skriva ta andra, men annars... RAKT FRAM!

Det är då tillfälle att ta en snabbtitt i baksätet och se efter om Lill-Babs sitter där och kan ge en guidning!
Tyvärr har hon inte suttit där, varken igår eller idag, men jag har hittat runt ändå till Kristianstad, Hällseholm och Helsingborg. Bra va!

Fick en liten fling i Hässleholm med en av busschaffisarna. Ha ha.
Han var nog iaf 40år. Frånskild. Pappa till en dotter. 
Tyvärr var han inget för  mig.
Vad ska jag med en chaffis i Hässleholm till?
Svaret blir: Nej tack!

Nu är jag i Helsingborg hos Marie.
Stannar till lördag minsann då Denise och Julia kommer hit.
GCunion - Trevligt.

Vad händer mer?
Jo just det. Reflexer.
Hämtade en massa reflexer som chaffisarna ska få när de varit snälla och svarat på mina 37 frågor...
Reflexer och godis.
Sockerbitar, röda flugsvampar och maoamkolor.
Jippie!
Vilken fest!!
Ska dom hoppa upp och ner av förtjusning också?
Får se hur det går imorn.

Cattie bor ju här med, måste hinna med en liten fika med henne när jag ändå är här.
Senast vi sågs var på Drottninggatan mot Gamla Stan 2004.
Det är ett tag sedan.

Sen MÅSTE jag bara hinna äta en negerboll från 7eleven mitt emot Knutpunkten.
När jag var här då vid stormen Gudrun köpte jag 2st kommer jag ihåg.
Sjukt goda!!

Imorn bitti slipper jag ta bilen till jobbet iaf.
Jag slipper ta andra avfarten i rondellen.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0