Livet är lite komplicerat just nu...

Väg 110, 117, E6, E4...
Alla dessa vägar som jag åker fram och tillbaka på nu.
Helsingborg, Svalöv, Ängelholm... 50, 70, 90 och 110km/h.

Var på Wallmans i Helsingborg i torsdags - schlagershow + lite ABBA och svensktoppen.
Jag skrattade gott åt ABBABAB!
Emma rockade som fasen. De hade helt klart roligt ihop på scen och sånt är kul.
Fantastiskt lokal! Fina snirklade skyltar i glitter. Love it!

Tidigt i början på kvällen kommer det fram en mycket attraktiv man till mig och säger:
Hej Jenny!
Shit vad han kändes bekant men varifrån?!?!?!
Ingen ring på ringret, där med jobbet, frågar om jag fortfarande sjunger och tycker att det är synd och skam annars.
Frågar om Linda och Michael, vad dom gör.
Han frågar om jag kommer ihåg honom... Oja. Visst gör jag det. Säger jag iaf.
Vad fasen. Skulle ju kunnat säga att jo men jag kan inte placera dig.

Pratar på om ditt och datt.
Han går tillbaka till sitt bord.
Jag frågar servitören som har hand om honom om hon kan luska mer info om honom, och till slut, efter att han varit upp på scenen och dansat till Diggi-loo, Diggi-ley i rosa skjorta extremt orytmiskt, Då kommer jag på vart vi har sets!!!
Silja Line.
I min hytt.

Men då hade han, som han själv sa: Lite komplicerade familjeförhållanden... Fru och 3 barn!
Hade en sån lust att fråga honom om livet var lika komplicerat nu som det var för 3 år sedan,
men tänkte att jag nog fick behålla den frågan själv.

Fick ett sms av honom veckan efter han varit på båten. Det sms'et raderade jag för typ bara en månad sedan.
Var det ödet att vi skulle ses igen?

3 år sedan på en båt mellan Sverige och Finland, och nu i Helsingborg.

Vilket tur att jag inte är komplicerad.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0