Stråla mer!



Mamma å Pappa har varit här i Stockholm!



Ja partajade med vänner på Nöjespalatset...



...2 ggr inom loppet av 3 dagar..
Här är det glada Showcirkuzgänget!
Ja, minus Wille då...


Har Funderat över det här med hur man
( å med man menar jag de flesta människor jag möter på gatan )
klär sig nu på hösten.
När det ändå blir mörkare o mörkare för varje dag som går,
och som många blir deprimerade av, varför då klä sig i mörka kläder?
Vår - känslorna svallar. Det blir ljusare å ljusare ute.
Vad kommer i modet, och hur klär sig folket?
Jo - i ljusa färger!
De enda som då klär sig i svart är svartrockare.
Men de klär sig ju å andra sidan så jämt - oberoende årstid.
Kanske byta?
Svart på våren, Pastelligt på vintern?
Eller färg jämt?!
Det röstar ja på.
En sak man
( å då räknar jag in mig själv )
inte får glömma att addera till sitt mode nu när det är höst
å början till vinter är iaf reflex.


Stråla mer i mörkret - det är du värd!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0