What's new Buenos Aires?

Det är ju inte riktigt klokt.
Jag ska till Buenos Aires 2-10 jan 2010!!

En resa som betalas av ett produktionsbolag för att jag ställer upp och gör en hinderbana...
Ska ju vara med i Wipeout!

Vet redan nu att jag kommer vara superkass.
Att måns och hans kommer förnedra mig med sina kommentarer, att folk kommer sitta framför sina tvapparater och skratta. Skratta när jag studsar på dom jättestora röda bollarna.
Men vad gör det egentligen?!
Jag kommer få göra hinderbanan, åka helt gratis till Argentina, bo på hotell, dansa tango, bada vid Rio De la Plata, gå på mysiga caféer, se Eva "Evita" Perons grav, äta fantastiska stekar, dricka underbart rödvin och självklart shoppa! Känns som att det är värt dom eller den minuten i förnedringstv.

Klart jag ska åka.
It's the point of no return!






Kommentarer
Postat av: M

Då kanske vi ses... ;-)

Jag ska dit och göra bort mig 7-9 januari



// M

2009-11-25 @ 13:56:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0