Coachning

Det ligger i tiden det vet jag, och jag har ett tag funderat över det här med att skaffa en coach.
Självklart är det enda sättet att ta reda på om det är något för en är ju att träffa en!

I tisdags var jag där.
2 timmars möte med Leena, en kvinna i 35års åldern som för 9 år sedan importerade sig själv till Sverige från Finland. Som utbildat sig till filmregissör och producent. Jobbat på SF och massa annat.
Rak och ärlig kvinna.
Bra helt enkelt.

Vi pratade om hur jag ska nå mina mål.
Mål inom 3 månader, inom 1 år....
Rätt enkelt, men ändå skönt att ha någon annan än en själv som säger saker som jag vet att jag måste göra.
Hur gör jag det?
Vem ska jag ringa?
Vad ska jag säga?
Vad är min plan B?

Å en massa andra saker.

Fick en hemläxa med. Om två veckor är nästa session.
Himla inpirerande och peppande.
I love it!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0