Bebisbesök

Åkte hem till Norrköping för att hinna träffa mina tjejkompisar och deras små bebisar Vega å Gwen innan ja åker upp till Sundsvall och Piteå.
Åh vilka söta små tjejer det var - 6 och 10v gamla.
Små små knytten som njöt av livet i fulla drag, vars enda intresse var att bli gosad med,äta, bajsa och sova.
Helt underbart.
Små bebisar luktar så himla gott. Ja, kanske inte barnbajsdoften som kommer lite då och då, men annars så.

Båda mammorna sa samma sak;
Tänk att det fanns ett utan henne. Vad konstigt. Det känns som hon alltid varit här.
Även om de bara funnits i deras närhet i några veckor ( 6v är ju bara en fis i rymden som Alma sa ) är allt så naturligt. De gör allt för sina små tjejer.
Precis som de flesta mammor och pappor gör hela livet för sina barn.

Som mina föräldrar.
Fantastiska Anita och Tom.
Vad skulle jag göra och vem skulle jag vara om utan dom?
De hjälper mig med allt. Stöttar, lyssnar och ger råd. Finns när jag har frågor och funderingar.
Hämtar mig och skjutsar mig när jag kommer hem på besök.
Fina mamma och pappa.
Som låtit mig utvecklats till den Jenny jag vill vara.
Ifrågasatt när det behövs, lett mig rätt när jag har famlat, skrattat och gråtit med mig.


Vega och Gwen har fantastiska föräldrar: Alma, Andreas, Lina & Timmy.
En förutsättning, en bra start på livet.

Mamma & Pappa - Jag älskar er.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0