Sommarlov

Dax att bestämma sig för hur ens sommar ska se ut då!
Får jobba 4 dagar / veckan om jag vill. Kanske är bra. Vet bara inte hur många timmar det gäller. Det måste jag ta reda på först, innan jag tackar JA.

Var på intervju igår till face2face, får svar nästa vecka. Vet inte riktigt vad jag skulle göra i såna fall, men det löser sig.
Sedan ringde det en kvinna från PS och frågade om 4 Real var intresserade av sköta barnunderhållningen under Volvo Ocean Race. Om hon inte ringt imorn på förmiddagen ringer jag henne.
Det vore ju riktigt bra om vi fick det i markadsföringssyfte.

Matilda är här nu. Tjohoooo! Skönt med sällskap.
Idag var det fika som stod på schemat, och det tillsammans med Cissi B.
Tänk att det är 6 år sedan vi tre jobbade ihop i Thailand. Herre jösses vad tiden går fort.
När ska jag åka tillbaka till Khao Lak? Vill jag tillbaka? Ingenting ser ju likadant. Kanske är bäst att bevara minnet av mitt paradis.

Imorn då.
Jo, då MÅSTE jag skriva manus till äventyret!! Och fixa till prinsessklänningen med lite "bling bling". Som det är nu är den lite tråkig. Sen på torsdag gäller det att fixa kläder till Andreas pirat.

Det SKA bli perfekt det här.
Så att jag kan ha en lugnt och skönt sommalov - eller nåt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0