7km promenad

Hurtbullar. Det är vad vi har varit idag. Det behövdes nog efter gårdagens grillning.
Söndagsgänget samlades igen, dvs: Jag, Emmy, Jonas, Robban & Andreas, plus mamma och pappa som kommit upp för att titta på mig i showen.
Så himla trevligt det är att ha samkväm i trevligt sällskap. Sen var det Patricia och Pirate Night.. Första gången för min del. Jonas hade fixat fri entré.
Nästa vecka ska det vara skumparty där. Då ska det vara badkläder på!
Hov-Tom hade kalajs och halva Golden var där.
Idag var det promenad som gällde. Närmare bestämt 7km vi tog oss an jag, mamma och pappa.
Jonas skulle på kickoff med Grönan. Åka karuseller. Lycka till...  Hej Ulrik!

Gud så vackert det är längs med Södermalm!!! Gick förbi Thaibåten, Eriksdalsbadet, Nyfiken Gul m.m... Små pittoreska kollonistugor. Jag vill oxå ha en.
Läste i en av gratistidningarna som kommer i lådan att man kan få en lott med stuga inom 3år. Det är ju helt ok. De som ligger precis vid vattnet måste ju vara värda massor.

Erik gick vidare till semi i Talang. Grattis Erik!


Imorn kommer Daniela, nästa vecka Matilda och Anna H har flyttat till stan.

Härligt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0