40-taggare

Jag tror att det kommer bli skitbra med Rickard som chef!
Stod och pratade massor med honom idag, och man märker verkligen skillnad på en som inte jobbat en massa år på samma ställe. För honom är allt nytt, och det betyder att han är öppen för allt, och när nyfiken och vetgirig.
Diskuterade en hel del olika saker, som vad som ska hända i Bistron, vad jag ska göra osv.
Han tyckte att det var trist att jag skulle sluta.

Hade ett gäng gubbar från PEAB idag som gäster. En av dom blev extra tänd på mig, satt och flörtade hela tiden.
Efter jobbet ville han att jag skulle hänga med honom hem, men jag avböjde 40-taggaren. Han var från Östersund, hette Ola och hade mycket pillimariska ögon. Kom inte fram till vad han ville. Helt plötsligt sa han bara: Hej då. och gick ifrån mig. Märkligt.

Många andra fann varandra denna magiska kväll...
Fick dela taxi hem med två turturduvor, min kära inneboende tog en annan taxi med in nyfunne vän!
Ahhh den kärleken, den kärleken.

Pratade med en kille som jobbar som projektledare på PS. Han bjöd på drink och så frågade han om jag var intresserad av lite jobb i sommar. Fick hans nummer, sa ringa honom så han kan rekommendera mig till andra projektledare. Gothia Cup lät ju skitkul! Jag ska höra av mig imorn redan tänkte jag. Det gäller att passa på.

Ska lägga upp lite bilder snart med. Har ju hela kameran full.
Men nu ska jag sova.
Det är jag värd.
God Natt.

Han 40 -taggaren bodde vid Hornstull. Det är ju inte så lång ifrån mig. Undrar vad han heter i efternamn?!

Jag sa: Oooooooola la jag vill ha Dig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0