Sällskapsspel!

Så var det invigt.
"Sällskapsspelssöndagar" - en tillställning hemma hos mig någon söndag eller två per månad när man träffas och umgås över några roliga spel, lite mat & dryck.
Samma sätt att umgås på som när jag gick på Wendelsberg eller var utomlands.
Skratt blandas med finurliga frågor som inte alltid är så lätta att svara på.
Andreas fick hjärnsläpp och svarade Oui på frågan om vad Jag heter på Engelska...  Otroligt roligt!
Emmy blev nervös när hon fick frågor, Markus var totalskärpt och briljerade i Historiafrågor medan Jonas var Kung på Handbollsföreningar i Sverige. Själv fick jag prova mina allmänkunskaper i bland annat Opera och Floder....
Ska utöka kretsen så att vi kan bilda flera lag, kanske köra charader, som typ gäster med gester?!  Det vore nåt.
Alias, Rappakalja, Med andra ord är spel jag ska köpa.

Familjen Björk var och hälsade på innan de skulle gå på High School Musical - de hade med sig kladdkaka.
Nice. Efter föreställningen fick de Tezzlas autograf! Stort för en 4 & 6 åring.


Nästa omgång blir om ett tag & inbjudan kommer snart till nästa "Sällskapsspelsöndag" !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0