Lösnäsa

Hade besök av många delar av ensemblen till Footlose igår.
Fanns en del dampbarn i den gruppen. Ja det får man faktiskt säga.
Kul och träffa Robban! han sjöng lite "Survivor". Andres blev tvingad av Andreas att sjunga "symfonin" - något han INTE uppskattade. Jag vet att han gjorde det bara för att jäklas.
Sedan var han lösnäsan där med. Ja, han som fått sin näsa avbiten. Det syntes litegrann.
Han sjöng bra, trots lite mindre näsa.

Såg att det fanns TalangVM. Ska man kanske anmäla sig till de?! Dra till Hollywood och tävla mot en massa nissar..
Tja. Ska tänka lite på saken.

Bokade biljetter till söndag med. Då ska vi på Tribute to Hollywood på Oscarsteatern jag, mor, far och andreas.
Det ska tydligen vara jättebra. Vet inte om vi fick så bra platser bara. 7e bänk på första balkong.
Kanske för att jag beställde 4 biljetter, men vi kan ju lika gärna sitta 2 & 2 om man får bättre platser,
Får nog ta mig tur förbi teatern innan jobbet.

tudeluuu


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0