Det måste väl va trist?!

Återigen tycker folk att det är sååå otrooooligt trevligt det vi gör i Bistronm men inte får jag vara kvar ändå. 
Letar vidare bland en massa jobb. Ringde till tre eventbyråer igår och fixade till personliga möten på deras kontor. Ett steg närmre något nytt och stimulerande! Bra där Jenny
Det ringde en kvinna med om ett clownjobb i Uppsala 1 Maj. Det vore nåt det!

Idol börjar IGEN. Var det inte final nyss?!?!?!
Daniel, Agnes, Markus, Marie, Kevin.... Det betyder ju att en tjej vinner i år.
Vore ju dumt och bryta trenden.
Turnén kommer hit till Stockholm om 4 veckor. På Hovet kl 10.
Kanske skulle ta och ställa sig i kön.

En man sa igår till mig när jag hade sjungit:
Du måste ju ha världens bästa jobb. Servera och sjunga lite. Du har hållit på länge i branschen va?
Det kan ju inte vara så kul och bara stå på en scen i 20 års tid. Eller hur!

Eller hur. Det skulle ju verkligen vara tråkigt.
Slippa bära tunga tallrikar, plocka glas, pilla bort gamla prillor från ljushållarna... Trist liksom och inte få göra det, och bara stå på en scen och rocka inför publik.
Verkligen.

Tur att jag har det här jobbet till 13juni.

&Nej, jag är inte bitter!




Här är jag och Markoolio.

Det var kärlek vid första ögonkastet




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0