Semester vs Jobbjakt

Jaha...
Semester då eller?
Ja, det är visst så.

Ledig till 6 juli, sedan en månads jobb.
Sen då.

Vad ska jag hinna med på mina lediga dagar....?
Hade ju tänkt att åka till Gotland och hälsa på Sara & Erik,
men inser att jag nog skulle ha bokat båtresan för rätt länge sedan.
Nu är det ju galet dyrt.
Ja, och Anders såklart!
Han åker dit idag.
Tack för paryt igår, alltid lika uppfriskande.

Sitter och kollar på ams.se efter jobb.
Om du vill jobba som telefonförsäljare finns det hur mycket som helst.
Ser även att serveringsjobb finns det gott om.
Gaaahhh.

Jag vill inte slösa bort min talang på att springa och stressa med servering.
Herre gud.
Jag ska ju sjunga!
Vad är detta?
Framåt marsch - uppåt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0