Koncentration!!

Idag.
Herre gud.
Kvinnan från Tyskland ringde IGEN och frågade om jag fortfarande är tillgänglig från September och ett år framåt!!!
De har fortfarande inte hittat personen som ska göra Tracy i Hairspray och frågade om jag vill komma ner till Köln och göra audition om 1,5 vecka... Det här är ju helt galet!

Hon skickade 3 scener (fängelsescenen, den med Wilbur och Edna i början och den i kvarsittningsrummet med Seeweed) och 3 låtar: Goodmorning Baltimore, Welcome to the 60's och You can't stop the beat.

Jag MÅSTE lära mig dessa scener.
varför ska det krocka med paddlingen?!  Jag måste få med mig manuset och råplugga på kvällarna.
Det här är ju världens chans.

Koncentration Jenny! Koncentration.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0