Dax att packa!

Så...

Idag var det dax att packa inför paddlingen imorn.
Har jag börjat än...?! Nej.
Ovanligt? Nej.

Ringde Martin och skulle be om lite expertis, han svarade, frågade vart jag var, skrattade till och helt plötsligt stod han där framför mig! Galet.
Tänk om jag inte ringt honom, hade jag då bara gått förbi, så att han kanske hade sett mig, tagit upp telefonen, frågat vart jag var, jag hade svarat, han hade skrattat och plötsligt hade vi träffats.... 
Kanske.
Detta gjorde iaf att jag fick träffa danskinesen som han ska åka till Monpellier med.
Trevlig. Bra ressällskap.

På Intersport kom det fram en äldre kvinna till mig efter att jag lagt på luren efter att ha pratat med Lina angående paddlingen. Denna kvinna följde sedan med mig till Igor sport där hon låtsades spela min mormor eller nåt och såg till att jag hittade ett regnställ... Mycket skum upplevelse.
Hon ville liksom inte gå. Fortsatte att snacka om hur mycket kajak och kanadensare hon paddlat genom åren och vilket vansinne det var att vi skulle ge oss ut, vi som inte hade någon erfarenhet, var det för att det skulle vara roligt?!
Om jag inte hade sprungit iväg efter att betalat mitt regnställ hade hon säkert suttit här bredvid mig nu.

Ja... sen raderade jag ju alla spår som tysken läste in igår.
Fråga mig inte hur, men jag gick och lyssnade flera gånger under dagen, hade manicken i fickan och när jag skulle ta upp den för att spela upp för Emmy var allt borta. ALLT!!!

Så nu blir det till att hitta en tysk i farvattnet någonstans på väg till Sandhamn.


Lite bilder från minigolfen igår..
Min absolut sämsta runda NÅGONSIN!






Jag vann iaf. Trots typ 10 / 18 7:or..... En spik!
Sjukt dåligt.
Så dåligt att jag inte åkte till Anchor och joinade Johan B, utan
stannade kvar hemma och tröståt räkcoctail med mor & far...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0