Back on track!

Tillbaka i storstan efter 5 dagars paddling i Stockholms fantastiskt vackra skärgård!!!
Tog en massa fina kort på solnedgångar och ställen vi stannade till och tältade på, men tydligen så har jag alldeles för mycket på min dator nu att jag inte ens kan lägga in dom... så det blir till att lägga in det på externa istället, och sedan fixa och trixa över det.

Ska skriva och berätta om allt när jag har bilder. Det blir roligare, men jag kan ju sammanfatta det som så att vi:
1) Tippade aldrig
2) Fick inga blåsor på våra händer
3) Jag har typ 100 myggbett på min kropp
4) Min vänstra stortå och pektå inte mår så bra efter halkning på bryggan i Sandhamn
5) Jag är sjukt bra på att paddla

Nu ska jag ut i sommarvärmen och fixa på brännan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0