Allt löser sig...

Så har det varit helt underbara dagar IGEN.
Tänkt vad mycket som kan hända på bara några timmar!

Matilda har varit här en vecka, dessförinnan Daniela. Helt makalöst trevligt. Idag åkte hon tillbaka för ett sista år på Garbo´s. Trist att hon åkte iväg.

Vad har mera hänt?
Jo, det har ju varit partaj för Bergman. Avslutningsfest utav dess like. Shit och få ett sånt kalajs när man slutar på sitt jobb. Ja tack.
En fest som man skulle kunna säga: Alla var där.
Hasse med fru (såklart), Solis, gamla artister som Jojo, Tessan, Alcazar, alla gamla Elvisar, Babsan, Lill-Babs (!!!)...
Många hyllningar och tal.
Bergman boys med tekniker-Johan på klarinett var riktigt nice!






Det var leopard och guld tema.
Kände mig riktigt snygg i detta.



( Denna fantastiska sparkdräkt kommer från Beyond Retro, Skor: Mixage )

Det gick ju inte att ta miste om vart folk skulle, såg man någon med lite extra mycket leopard på sig, ja nog fasen skulle den till festen.
Bergman anlände i limo och höll nog på att få hjärtinfarkt eller nåt när hon såg alla. Vem skulle inte börjar hyperventilera? Det är ju helt GALET.
En helt UNDERBAR skaldjursbuffé serverades; Ostron, Kräftor, Rökta räkor, Krabba, Entrecote, Capaccio, Ostbricka, Chokladmoussetårta... m.m
Till detta serverades cider, vin, öl, läst och vatten.
Tusen tusen tack för detta party!

Nu i morse ringde det en tjej från ett produktionsbolag. Jag hade anmält mig och Emmy till en programidé; Att paddla kajak till Sandhamn i sommar!  Jag vet. Helt totalt stolligt, men sjukt kul!
Ringde och väckte Emmy och presenterade det för henne, träffade sedan tjejen vid Slussen, och 2h senare, efter en hälsotalltrik, Chailatte och berättelser från Tallin var hon så himla nöjd och glad. Hon hade filmat oss en hel del med när vi blajade på om varför vi ville paddla till Sandhamn och hur mycket erfarenhet från paddlin och naturliv vi har....
Jag sa då att jag hade en uppblåsbar gummibåt som liten. Den rodde jag i lite. Och sen har jag ju varit scout med.

Under mötet ringer min mobil ca var 4:e minut... Olika människor hela tiden.
- Du får skaffa dig en assistent, säger tjejen.
Hon måste ju tro att jag är Jättebizzy kvinna.

Sedan tog vi båten till Fjäderholmarna.
Semester.
Rökta räkor.
Klippor.
Alioli.
Sol.

Imorn ska jag på möte angående jobb hela Juli.
Hoppas på det.

Tjohooo. Allt löser sig till slut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0