Showreel

Det går verkligen troll i min showreel.
Nu ville Tezzla & Fredrik - mina två inneboende - se den & vad händer? Jag hittar den ju såklart INTE. När hade jag den senast? Audition till RCCL... ok... kopierade jag den inte då och la på nåt bra ställe - som jag brukar göra, bara det att jag sedan glömmer bort mitt braiga ställe...!
Måste verkligen hitta den. Låg ju såklart inte på min externa hårddisk heller. Suck.

Fick kortet av Kenneth mailat till mig, Här är det!


Skoj!

Att man kan känna igen en person efter så många år. Galet!


Imorgon har de nypremiär på High School Musical på Göta Lejon. Det hade ju varit sååå himla kul att gå dit, men det går ju inte. Får passa på & kolla  en söndag. Kanske nån som vill följa med?!

De hade repat & repat hela dagen, var helt slutkörda när jag kom hem. Eva Rydberg hade frågat Tezzla idag om hon kunde tänka sig o va understudy till Dramalärainnan. Värsta grejen! Självklart tackade hon JA! Blir lite stolt.

Nu ligger de här & sussar som mina små barn. Imorn kommer Ywe plus Tezzlas mamma o sover här med. Ska bli riktigt kul o se Ywes mage.


På tisdag blir det infomöte ang. Phillip Morris. 140kr / h kommer jag få. Helt ok.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0