Busy woman

Helt plötsligt gick telefonen varm.
Vad hände?

Jo, först ringer de från Molander Casting och vill att jag ska komma på fotografering & skicka in min showreel. Sedan ringer Vickan från Wallmans och frågar om jag är intresserad av att komma på audition i år.... 15 el 16e... vilken dag passar dig bäst?!
Undrar om hon kommer ihåg diskussionen vi hade 2002 när jag var och sökte till Fame Factory?! Tror inte det.
Sedan ringdes det till Friday TV angående min lön.

Hairspray har jag inte fått tid till än. Det verkar ju ändå lönlöst att gå på audition. Enda rollen som jag skulle passa in i är ju om understudy och jag tror dessvärre inte att jag får den. Jo det får jag visst!!!
Jessica har ju varit kontrakterad sedan 2 Entertain köpte rättigheterna.
Eva Rydbergs dotter ska spela en av de andra kvinnliga rollerna och Sarah Dawn Finer nån.... Suck. Varför bara kända namn? Måns hade tydligen tackat nej...
Mycket får man reda på när man har inneboene hos sig.
Har värsta Happy Pride hemmet här nu.
Tezzla bor hos mig nu till söndag, plus en kille till från High School Musical. Fredrik. Trevlig kille.

Ja, och så igår kom det förbi en kille som sökte mig.
För en sekund kom jag inte på vem det var men sedan föll poletten ner.
Kenneth Bredström. Min dagmammas son! Jag gick ju där från att jag var 2år till typ 6 år... Han är född 1972.
Shit. Han jobbar som ambulanssjuksköterska nu, eller har gjort det i flera år, men har nu pluggat 3 år till sjuksköterska.
Han var bara extremt lik Andreas pappa Hans! Hjälpte till & vek servietter. Ha ha

Jonas var på fika med igår. Lika mysigt som vanligt, Jag bjöd på mammas hembakade bullar och blåbärspaj!
Vi ska till Vickan ( restaurangen ) på måndag och äta. 2 för 1 med mitt TastSthlm kort. Efter vinprovningen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0