Världens tråkigaste dag!

Det var bland det tristaste jag någonsin gjort.
Totalt bortkastad tid!
Satt och lyssnade på blaj i flera timmar som skulle kunnat sammanfattats på 15 min,
Hur gör man om en person är lite för rund under fötterna? Serverar man mer sprit då?
Självklart inte!!!
Att man kan få 6 månaders fängelse för att man serverar en person som är "märkbart berusad" - det visste jag inte, så nåt lärde jag mig iaf under de 7h jag var där...

Vad jobbigt det är när folk älskar att höra sina egna röster i diskussioner, som gör att man aldrig kommer till nåt avslut.
Men så är det.
Kanske är det så att de vill leka bror duktig? Varför upprepar man annars vad någon annan har sagt i 10 minuter i hopp om att få till en slutkläm...
Satt ibland och kom på mig själv att jag halvsov. Då är jag verkligen uttråkad!

Hoppas jag får en massa överförfriskade gäster imorn.
Det är jag värd.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0