Min blomma!

Idag var han norrlänningen från Ensam mamma söker på Golden. Kände igen honom på dialekten Shit vilken liten parvel.
Kan förstå att ho föll lite för honom, men jag tyckte att han verka lite flummig.
Kanske är dialekten som gör det...?!
Han tyckte iaf att Stockholmare var stela, och om man pratade med någon kollade de alltid tillbaka på en som om man var dom i huvudet
Det tycker jag passar in på de flesta svenskar!
Blänga på varandra, vara avundsjuka och stjälpa - det är "vi" experter på.
Han kom in där i programmet ock kallade henne för "min blomma" - klart att hon smälte.
Mi corazon.
På lördag är det alla hjärtans dag - och imorn fredagen den 13:e.... som faktiskt infaller nästa månad med!
Jag har inte hittat nåt hjärta än.
Nöjer mig med att få bli kallad " min blomma "


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0