Detta har hänt!

Ja det är ju en hel del som hänt sedan sist jag skrev...
Tänkte att jag lägger in lite bilder imorn, tar sådan tid annars. Satt och sorterade bilder nu men insåg att klockan var rätt så mycket och att jag måste hinna med en hel del saker imorn innan jobbet, som börjar med vinprovning - igen!!

Ja vart ska jag börja?
Jo.
Vi hade fest, ensemblefest hemma hos Jenny. Mycket trevligt! En massa dip, grönsaker och otaliga drinkar slank ner under kvällens gång när vi spelade en massa sällskapsspel.






Erik fick en riktig fjortisfylla... Mycket undethållande.
Jag köpte cider på Ica Ringen innan. Jag och Robban stod i varsin kö för att se vilken som gick snabbast.
När jag ska betala är jag tvungen att visa leg!!!! Eh..... Va? Var tvungen att tänka till först. Jag hade ju bara köpt glass, pannacotta, lite godis och... Just ja. Cider. Är det inte 18 års gräns på det. Och på ICA!!! Tjejen som frågade mig var nog bara 20 själv. Komiskt.



Sedan var mamma och pappa på besök en hel vecka.
De gillar att gå promenader här i Stockholm. Skitbra.
Överallt gick dom. Självklart fick mamma kräksjukan... Jippie...
Smittade dock inte. Tror ändå att det var Tezzlas små bassilusker som gjorde det.



Hade en riktigt jobbig vecka med massor av nördar på karaoken.
Som på beställning kom Jenny & Oscar och sjöng och lyste upp min kväll.



Blev utbjuden av en snubbe. Tackade nej, men det fattade inte han.
Roligaste kommentaren var ju ändå när han frågade mig, när jag hade hand om karaoken " Går du hit ofta?"
Jag höll på att kratta på mig.
Var tvungen att svara micken så att alla hörde. Sedan sjöng jag Sleeping in my car för honom.
Han frågade sedan vad det var han föll på?! ALLT!



Jag har även hunnit med att spela in en TV-Trailer för TV3. Vårat bröllop i era händer eller nåt.
Stylisten envisades med att jag skulle ha på mig min top från Gina Trico som en klänning. Varför?! Askort. Täckte ju knappt röva. Men men... resultatet kommer nog bara om några veckor.
Regissören ville ha med mig i flera scener men det hann jag inte. Var där från 08 - 19.... så himla länge.

Sedan kom Daniela på besök.
Det var dax för audition för en musikvideo, som hon tyvärr inte fick.
Även auditon till Hairspray.Det gjorde jag med, men gick inte ens vidare från dansen. Så jävla trist.
Det var som om de inte ens kollade på mig.
Jag som skulle vara perfekt som cover för Tracy. Nu kommer nog Tezzla få det istället. Hon hade gjort skitbra ifrån sig på callback idag. Och det var bara hon som var ltie rund som var där, så...




Martin kom och sov över med
Han sjöng duett med Frida, Emmys kompis på karaoken!
Modigt!

Hann med lite fika med Elin med. Vill ju så gärna gå på hennes 30 års fest 21/2.... kommer säkert inte gå.
Och självklart Marcus 30års fest med.
Det är i år det händer.

Fixade Andreas hår.
Färgade och slingade det. Det blev skitbra.
Jag är så himla grym!



Dessutom har Catherine varit här en dag.



Så himla fin hon är!
På söndag ska vi se hur mycket som försvunnit egentligen.
Sjukt mycket!!!!
Stolt,
Det strålar om henne.

Inget nytt om Mr Puffpaff....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0