Tillbaka från hotellvistelsen

Så var det över för den här gången.
Att bo på hotell under en längre tid är inte alltid tjofadderittan, det kan jag numera intyga.
Visst är det skönt att få gå upp och äta hotellfrukost varje dag, men att inte ha sitt eget hem utan bara ett rum blir lite trist i längden.
Å nåt så enkelt som att tvätta... Har fått hänga upp min tvätt i rummet på olika ställen! Ha ha
Städ ingick inte i vårt avtal, så det fick ja fixa så gott det gick.
Personalen har varit helt fantastisk under hela perioden.
Tror nog att de tyckte att det var lite trist att vi åkte i söndags.

Har en massa bilder som ska upp här på min lilla blogg.
De kommer ikväll, för nu måste jag iväg och fixa tävlingskläder till Wipeout!

Hej på ett tag



Kommentarer
Postat av: Victoria

2009-12-22 @ 18:23:52
URL: http://nineintheafternoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0