Negerbollsdiet...

...har jag typ haft idag!

Här på hotellet gör de helt fantastiska negerbollar.
Ja jag säger negerbollar, för chokladboll är det ju inte.
Om jag skulle ändra namn på det så borde det ju bli kakaoboll, för någon choklad är det inte i dom.
Å kakaoboll - hur gott låter det egentligen?!
Näh, precis.
Så jag håller mig till ordet negerboll.

Undrar om det är den söta kocken som gör dom? 
Får fråga imorn, när min diet fortsätter!




Ja. Sen var d det där med audition med ja....
Herre Gud vad jag var sopig.
Skärpning Jenny! Vad hände egentligen?
Opeppad klev jag in där i rummet.
Spelade som en kratta och sjöng nåt så kopiöst uttryckslöst.
Om jag var förvånad över att jag inte fick något callback?
Knappast!
OM jag hade fått det hade jag verkligen ifrågasatt juryns kompetens.

Dock hann jag träffa en hel hög med underbara människor de knappa 40h jag var i Stockholm.



Jag & Emmy                                                   Hilpan

Wille & Nadja

 

Maria & Karin

... Synd att jag inte tog kort på "stryka-runt-bordet-i-hopp-om-att-jag-är-snygg" servitören...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0