Lång Uppdatering

De senaste dagarna har det hänt en massa skoj saker:
Sundsvall har visat upp sitt allra finaste jag! ...typ.

Företagsgig med "Svartklubb" som profilering.
Ana stod i skyltfönstret och dansade sensuellt till "all that jazz" till männens förtjusning.
Vi körde lite från Cabaret, Madonna/Michael/Beatles medleyt och Rockfinalen, och alltsammans gick hem.
Publiken var väldigt svensk, och med det menar jag väldigt reserverad, men med på noterna.
Hade det varit engelsmän så hade väl det gamla bankvalvet som vi var i rasat...




Riggning av scen...                                                                                  Mitt fina rum!



Om jag nån gång bor i hus ska jag ha en sån här entré med trappa till övervåningen!
Jag o Anders var ute och tog "Årets julkort"



Akzo Nobel ville ha jullunch/Julbord med show.
Å det fick dom!



Johan & Jens i sminket                                          Anders



David & Anders                                            Jag & StadiumJens


Lördag var det dax för party igen. Gör vi inget annat?
Jodå. Negerbollsdieten hålls fortfarande, vi repar texter, shoppar en massa ( iaf jag...), sover väldigt lite ( iaf jag ) följer onödiga såpor ( inte bara jag ), och har jäkligt kul däremellan!



Ana, Arthem & Igor

Den fina säljaren från Stadium stötte jag på på Oscars! Vilken sköning.
Han och jag hade en liten, å då menar jag ytterst men dock existerande ölskumhävartävling!
Otroligt humoristisk och charmig kille som skulle vilja ägna resten av sitt liv åt att resa.
Här måste det utforskas känner jag!


Träffade Manne - nattreceptionisten på Södra Berget ute i vimlet.



Manne                                                              Anders har blivit en "baglady"

Runt kl 04:30 började jag och Anders traska uppför berget till Sidsjön.
På nåt underligt vänster lyckades vi hamna helt åt helsikes fel, vilket ledde till att vi gick omkring i totalt mörker och inte hade en aning om vart vi var... När vi genade genom en mörk passage mötte vi plötsligt en extremt flåsande äldre man som bar på en tung stor ryggsäck.
Runt 05:15 var vi hemma igen. I säkerhet. På det gamla Mentalsjukhuset.


Söndagen ägnades åt....



...Brunch inne i stan



...Provning av coola skor ( Är dam srtrl 41 lika med Herr strl 44 ?! )



...IDOLbesök på Birsta Shopping



...å lektyrläsning i hur man ( jag å partner ) ligger sked
- utan att få ont i armen!

En massa dagar med en massa trevliga händelser.
Mer ironi till folket. Å negerbollar.
Då lever vi längre och förblir lyckligare!




Mitt EKG.
Blodtrycket var perfekt.
Jag är redo för Argentina!













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0