Julklappstips

Var ute och kollade efter julklappar till mamma o pappa igår.
Visste inte riktigt vad letade efter, men efter ett tag kom ja på att det kan vara rätt kul att få en ljudbok.
Perfekt avkoppling!
Å kanske SPA på det... Det skulle iaf jag vilja ha.

Jag går in på Åhléns bokavdelning, kollar igenom högen av böcker och inser att det finns alldeles för många att välja mellan. Måste välja genre först, annars är det lönlöst.
Kanske en rolig bok istället då?! Eller en med en massa tips på olika saker.
Fick leta mig till de vanliga böckerna och hittade en del som var rätt intressanta, och som jag tror att mina föräldar skulle uppskatta.
Eller varför inte till en kompis?!



Vet inte om den passar mamma?

... eller om den här passar till pappa?!

 

Den här skulle ju passa rätt många kompisar!

 

... även den här...

 

Nu var det ju inte så att jag hittade dessa på sexavdelningen, oh nej.

De här stod mellan gravidyoga, Max kaka och 7 sorters kakor.
Måste säga att de har en galen blandning där på Åhléns!

 

Nåt säger mig att ja måste leta vidare efter julklappar till mamma o pappa...

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0