Väntan är värst!

Herre gud!

Nu är det verkligen spännande. Jag har ju varit här i Köln sedan i söndags pa audition för Tracy.
1300st tjejer har de kollat pa totalt. Nu har vi 5 st kvar - och jag är en av dom!!!
Idag var final callback. Galet. Jag sjöng tva sanger, och gjorde tva av scenerna IGEN, de gick bra, det ar ju det där med tyskan, men va fasen. Det far vara sa. Jag hoppas hoppas hoppas att det blir mig som de väljer. Fatta. En tjej är fran England, de andra fran Tyskland.
Jag vill!!!

Imorn aker jag hem igen. En hel dag till.
Ingen shopping. Tog för liten väska. Skit.
Ja, ja..

väntan är värst - eller hur var det nu igen.

Gaaaaaaaaaaahhhhhhh!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0