Mot skjutbanan!

Ja herre jösses
Vilken kurs! Vilka musiker! Vilka förläsare!
och vilka uppdrag.

Det har verkligen satt igång på allvar.
Dagen har varit fylld med vett & etikett, NATO, FN och vad Försvarsmakten gör.
Det är viktigt med ett svenskt försvar, och det är viktigt med fältartister.
Vi ska även få mediaträning, jag har haft sjukvård,  marscherat och stått i givakt.

Men nu idag tisdag ( ja klockan är ju faktiskt 00.01 ) ska vi till Revingehed och skjutbanan!!!
Det är dax att få skjuta med en AK5:a. Helt galet. Fantastiskt. Farligt. Utmanande.
Dessutom har jag fått det hederssamma uppdraget att hissa Svenska Flaggan!

På kvällarna är det först konsert och sedan JAMsession i 2-3h i "puben". I like.
Så otroooligt duktiga musiker. Jag säger en låt och plötsligt står där blås, gitarrister, basister, pianister, trummisar...
Ett band. LIVE. På riktigt.

Detta borde alla få uppleva.

Nu ska jag sova, för kl07:40 är det dags för flagghissning...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0