Mot nya uppdrag!

Då var det avklarat med djurparken då.
Tjohoooooooo!

Mina sista minuter var de värsta.
Under de här 4 veckorna har jag mött så otroligt många otacksamma människor.
Blir nästan mörkrädd.

Sonen: Vad får man här?
Jag: En tatuering, gratis försäkring, och en brosch
Mamman: Vad har ni för olika?
Jag: Jag har den här
Mamman: Har du BARA den?!
Jag: Ja...
Mamman: Har du verkligen BARA den?!?!
Jag: Ja. Jag har verkligen BARA den här. Och det är inte så bara. Det är en brosch som jag delar ut alldeles gratis.
Mamman: Ja, men han vill ju ha en med en delfin, den är den enda han inte har
Jag: Jo, men det är inte här som vi gör broscherna. Dessutom är det bara en per barn, så har din son redan fått 5 st så får han ju vara nöjd med dom.
Mamma: Jaha. Ja då får vi väl fixa en delfin i morgon då.
Sonen: Vad är det för tatuering?
Jag: Den här. En delfin.
Sonen suckar
Mamman: Vill du ha en delfin?
Sonen suckar igen
Jag: Ja, jag behöver inte ge dig den här om du inte vill, utan jag kan glatt ge den till nåt annat barn som faktistkt vill ha.
Mamma: Men vill du inte ha?
Sonen nickar lite missnöjt
Mamman: Ja men då tar vi en

Efter att jag gett sonen, som är typ 9-10 år, en fejttatuering går de bara sin väg utan att säga Tack.
Denna månad i ett nötskal.
Fy fan för otacksamma människor!!!

Imorn söndag bär det av till Skåne, Höllviken, för helt nya uppdrag.
Då ska jag utbilda mig till fältartist!
Tjohoooo vad spännande det ska bli.
Jag är superladdad.

Mot nya uppdrag!

Kommentarer
Postat av: Linda

Hej hej



Kul att du också har en blogg älskar att läsa bloggar hihi

Kram

Linda (schacknissen)

2009-08-03 @ 23:53:18
URL: http://loppanlinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0