Påsklov

Nu är det snart dax att ta påsklov!
Biljetterna är fixade. Måste bara hitta till Sälen, Anna fyller år, och jag köpte present i Olso.

Mycket har gjorts i veckan. Shit vad jag är bra och effektiv. Klapp på min axel!

Fortsätter imorn...

ok.
Jag har varit och presenterat mig för två eventbyråer. På båda ställena var det unga tjejer som tog emot mig. Trevligast var det på BSP. De tyckte att det var bra att jag hade hört av mig till dom, för det är så mycket folk som ligger i databasen så det är svårt att veta vilka alla är. Plus i kanten för mig!
Har anmält mig på flera turnéjobb i sommar, hoppas att det kan bli nån iaf.

Deklarationen... Så var det dax IGEN.
Jag har en hel hög med kvitton som jag måste kolla igenom och räkna ihop vad det blir. För avdrag det tänker jag göra.
Får tillbaka redan, men mycket vill ha mer.

Har fått ihop Anna och Robban! Vilken matchmaker jag är.
Väntar fortfarande på att någon ska fixa en bra kille till mig. I år borde jag ju träffa någon eller hur!

Colorline audition 19 & 20/4 här i Stockholm. "Alla" lär vara där... Det kommer vara som en buffé för 2 entertain av talangfulla människor.
Och på tal om Talang. Erik Linder har varit med i Talang nu i veckan. Tror det kommer gå bra för honom.

Idol kommer till Stockholm 25e. Fick erbjudande om att  jobba med att dela ut goodiebags då. Nja.. visserligen skulle dt ju betyda att jag slipper köa, men frågan är om jag skulle få söka själv?
Det kommer bli tajt alltså.
Jag vill nog söka i år, vill bara slippa den där jäkla kön!!!

Min mobils display slocknade IGEN!!
GIck och köpte mig en ny då. En Samsung Touchwiz. Rosa såklart.
Trodde ju att mina nummer skulle finnas på kortet.. NEJ!!! Alla mobilnummer är borta, eller på mobilen med svart display. Fuck fuck fuck.
Pillrigt att fixa alla.. Eniro nästa.

Dessutom kraschade min nätkabel till datorn.. så det var bara att åka och köpa en ny.
Jakten efter en blev iaf kantad av en massa supertrevliga och söta killar!!! Ibland är det bra att vara tjej och leka oteknisk. Ha ha. Värre för en kille... Eh... kan du hjälpa mig... Jag är så himla oteknisk....
Lina tyckte att jag skulle bjuda ut killen från Clas Ohlsson på glass. Visst - han var lite söt. Tog kort på honom.

Två dagar kvar av mitt påsklov.
Kollar på priser till Sälen, har inte bokat än.
Lär gå på iaf 800kr t.o.r  lär bli en dyr resa OM den blir av.

näh.... Nu måste jag leta efter fler nummer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0