Fältartist - Javisst!

Idag ringde han och sa att jag är välkommen till Fältartisterna!!
Coolt.
v 32 ska jag vara på utbildning i Höllviken, sedan får jag se när/om jag åker iväg på uppdrag.
Bara i år har de varit både i Afghanistan och Kosovo, inga direkta charterremål...
Spännande och intressant!
Marilyn Monroe var ju det, så även en massa svenska komiker/sångare/musiker. Ett nytt kapitel för mig.

Jag fick även brev om att vi är välkomna på audition till Kultur i Vården 13 Maj. Då ska vi presentera ett program på max 6 min, och om det är ett där barnen ska vara integrerade måste vi göra ett som fungerar om de inte skulle vara så friska att de kan vara med.
Det är rätt så många som ansöker varje år, och det här är för att få komma med i katalogen för 2010/2011.
Hela tiden gäller det att ligga minst 1 år före - är det så i andra yrkeskategorier?!

Pratade med Tom om Idolaudition, och han sa att jag kunde få helledigt om jag ville på lördagen om jag vill söka.
Det kanske är att ta i. Tror nog att det räcker om jag byter med den som har hand om karaoken, men om nån av dom inte vill så vet jag ju iaf nu att jag får ledigt.
Vad smidigt det gick då. Skillnad mot när jag bad om ledigt när pappa fyllde 60... Ja..ja
Stod i baren 3 timmar i sträck och agerade bartender. Hade ingen mynta så nån mojito eller capriña blev det inte.
Måste se till att det står bartender på mitt papper när jag slutar, kanske kan vara bra att ha nån gång.

Kollade nu sent på det nya programmet "Hjälp, jag är med i en Japansk Tv-Show".
Förnedningstv?
Den där Tore. Det är väl bara av den enda anledningen som han är med elller?
Eller LouLou som är med i Whipeout.

Det gäller att välja vart man vill synas när man är på väg uppåt på karriärsstegen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0