Han tog på mina bröst - 30 ggr!!!

                                              
                                                                                                       ARVINGARNA!!!
Herre Gud!
Han tog på mina bröst typ 30 gånger! Ska jag anmäla honom? Ja, så att jag får träffa honom igen och då i rätten?
Egentligen är jag rätt glad att det hände. Kunde gärna varit fler gånger. Ja, han som gjorde det var ju ändå han som jag var jättekär i när jag var 14år.
Att han sedan kommenterade det flera gånger som; Men gud vad jag står och tar på dina bröst, Nu gör jag det igen & Det är för att de står ut så mycket gjorde det hela otroligt komiskt.
Personen jag pratar om är Lasseman i Arvingarna. Platsen var Viking Line's Cinderella söndag - måndag.

Att jag skulle åka på kryssning blev något helt spontant, skulle först ha fikat med en gammal glasskamrat, men sedan blev det inställt, så då bokades det en kryss istället. Dessutom åkte en herrans massa folk från Wallmans i Sthlm och Helsingborg med, och  Wallmans Schlagerbar underhöll ombord.
Det blev en sjukt rolig resa kantad med tapas, skumpa, frozen daquiri och en dvärgturk (!!) Sistnämda fick jag tyvärr ingen bild på då mina batterier var slut.

Åter till Arvingarna. När jag såg att det var dom som skulle spela på kvällen blev jag ju jätteglad. Senast var ju på Garbo's på Gran Canaria i våras.
De sjöng ju Eloise som pop-up där, och just den dagen var det 120st gäster från Loreál där. Dock bör det tilläggas att de var spanjorer.... De fattade ju inte ett smack av vad Casper sa på sin breda göteborgska!!!! Att jag inte har spelat in det.
Garvar ju fortfarande åt det, och självklart när jag gick ner på dansgolvet på båten.
Tog fram min kamera och började fota och filma.
Kim - gitaristen - började kolla in mig, som om han kände igen men inte kunde placera mig. Lasseman log och nickade.
När de spelat klart sa de: Nu ses vi i Discot!!

Klart att jag och Emmy sprang dit.
Jag gick fram till Casper och sa: Hej där, vad kul och se er igen! Hallå eller, säger han, och fortsätter , Kim sa va fasen har inte vi träffat henne på Kanarieöarna?!

Tänk att de kom ihåg mig.  Det måste varit alla buggvändor på golvet. Tack Kent och Monica för att ni lärde ut lite kultiverad pardans!

Iaf. Lasseman gick sedan förbi mig och sa: Jag kommer snart. OK. Några minuter senare stod han där, och efter ett tag tog han på mina bröst.
Här går det undan.
Tyvärr var det ju inte medvetet det han gjorde utan hans gestikulering när vi pratade. Attans.
Ja ja, han är ju ändå igift och har två barn.
 
Har det hindrat folk innan?

Men nog var det ett minne för livet som det så fint heter,
och nästa gång jag ser dom kommer du ju absolut komma ihåg mig.
Han älskade svenssonlivet sa han.

Jag kan vara Jenny Svensson med honom!









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0