Ros på bröstet?!



15000kr!


 

Så mycket kommer Jespers tatuerade ben att kosta totalt.
Då är det hela underbenet som är färglagt. Tydligen är det relativt billigt...
Det han gjorde i måndags kommer bli jättefint.
Han var störtcool, låg där i mindre manliga positioner och bläddrade förstrött i en tidning. Oj oj oj vad han höll machostil! Klart det gjorde onte. Ibland kunde man ana en viss smärta när han stannade upp i läsandet och kollade upp, men i stort höll han masken.
Han som gjorde det var en riktigt kul gubbe. Sveriges äldsta tatuerare! Han satt och berättade en massa roliga historier från när han var tonåring, då någons mamma ringde polisen och berättade att de väl kunde hålla ett öga på hennes son då hon hört honom prata om ett planerat inbrott på EPA, ja så att han inte skulle råka i trubbel. Det var tider det!

Två gånger till behöver Jesper komma tillbaka, sen ska det vara klart.

Det kom även in en kille i studion under tiden och bestämde sig på studs vad han skulle tatuera in. Kollade igenom lite bilder och sa, den här geishan vill jag ha på överarmen!
Stor som bara den var bilden med.
Om - och då säger jag verkligen OM - jag skulle tatuera mig, skulle jag iaf veta exakt vad jag ville ha och var någonstans på kroppen. Det skulle vara ett nog igenomtänkt beslut. Ingen impulsgrej - sånt gör jag bara när det gäller shopping...

Visserligen börjar jag inte för'n om två timmar - kanske skulle åka dit och kladda på en ros på bröstet?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0