Långfilmsdebut!

                                
                                                                                         

                                                                                           Jaaaa!
Jag fick rollen som servitris i Johan Klings nya film. Huvudrollen ska spelas av Gustav Skarsgård!
Så himla skoj.
Det ska vara en karaktärsrolls ensemblefilm. Det säger iaf Kling.
Coolt!
Dé e cheescake blir min debutreplik på bioduken. Sjukt. Men otroligt roligt.
Kanske kan det leda till annat?! Rulla på liksom.
Är det nu det händer?

Firade med att fika med Anna Hellström, och äta hemmagjord blåbärspaj. Sicken dag va!

Nu ska jag iväg och jobba.
Hade möte med Svenska Karaokefabriken, och nu är det klart att Golden Hits ska anordna deltävling i Karaoke-SM.
Jag ska få välja ut vilka som ska få tävla i finalen.
Hårt - men rättvist!

Det e cheescake. Det är cheescake. Det e cheescake....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0