Semester på Gran Canaria!

Idag var det dax för lön igen.
Mycket trevligt med en massa kosing på kontot! Betalade in hyran för november och december så ja slipper tänka på det. Fixade en hemförsäkring som bara blev 900kr/år, och en del andra små utgifter. Ändå blev det en herrans massa pengar kvar. Bra va?!

Vad ska jag göra för dom då?
Jag fyller ju år nu på tisdag, Andreas fyller 30 veckan efter och så fyller pappa 60 31/10...  Jag har inte hittat en enda present än. Funderar på att köpa en resa till pappa o mamma. En semester där bara dom två åker iväg och har det mysigt. Kap Verde -  kan det vara nåt?
Pappa vill ju ha en mobil med med GPS i. Mamma kanske fixar det. Sen ska ja nog skicka honom till SPA med. Kanske en kryssning till Nådendal.
Andreas är ett annat problem. Det löser sig.

Har även kollat upp om det går att åka till Gran Canaria 4-8 Jan!!!! Fatta om det går. Jag skulle bli så himla glad då. Komma ner på söndagen 4 jan - då Wille dessutom fyller 20år, se showen, åka till Anfi, pressa och äta glass, fortsätta till Espetada och Hard Rock och avsluta kvällen på China White hos Ismael! Så himla lyckat.  Ska kolla med Tom imorn hur det är med semestern, om det skulle gå att jag är ledig 2:e eller 3 jan med, har ju ändå 25 dagar att ta ut som visserligen är obetalda, men med tanke på hur mycket jag jobbar över kanske det går jämt ut...
Pratade med Wille idag, och hans familj kommer vara där med då.
Det MÅSTE gå.

E viva España!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0