Push-ups i skyddshjälm

Underbar dag med mamma och pappa på besök!
Mådde dock pyton de första timmarna på dygnet då min kropp ville påminna mig om att den INTE gillade de där kanelbullarna eller pizzan igår.
Vad skulle jag gjort då? Min karaktär skulle ju vara smått besatt av bullar och pizza!

Sjukt roligt gäng var det med. Iranske mannen, Söta Andreas, TruckJim, BigMika, Gravida Norskan, PT Peter och såklart Teamet med Stekarn i spetsen!
Jag fick ha på mig ett alldeles för litet blåställ med tillhörande orange skyddshjälm. Tänkt dig. Bara det kunde ju lätt få mig att kissa ner mig.

Roligast blev ändå när jag skulle göra push-ups på en gaffeltruck - JAG!! Herre Gud! De andra fick ta tag i mina ben och lyfta upp mig! Helt sjukt rolig scen!
Dagen avslutades i bara underkläderna på IDOLscenen. Det hade jag ju inte riktigt räknat med - att stå på den scenen, och dessutom utan en enda trasa på kroppen.
Först skulle de försöka smita undan betalning för dagen, det var flera stycken som gjorde hela dagen gratis, men jag frågade lite fint vem som skulle ha mina uppgifter för ersättningen. Bra va?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0