Mucho dinero!

Tänk att folk är så himla snåla.
När var det egentligen som dicksen ingick i notan? En herrans massa år sedan. INTE LÄNGRE!!!
40 spänn. 40 jäkla spänn rätt ner i fickan. Sjukt bra...
Inte en enda betalade med kort på hela dagen 15-00! Absurt.
Jag vill ha pengar!
Så att jag kan slösa. Eller resa. Det börjar ju bli lite kallt nu.
Ibland rasslar det till, när nån äcklig gubbe tycker att jag gjort nåt extrabra - som att försöka fixa in hans kompis. Trots att jag misslyckas så får jag pengar. Bra där! 500 spänn.

Imorn är det fredag. Då hoppas jag på lite övergödda gäster så att jag kan säga; Propina. Aqui! Mucho Dinero, por favor!

Hasta la vista

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0